یادداشتهای روزانه یک دیوانه

یادداشتهای روزانه یک دیوانه.

یادداشتهای روزانه یک دیوانه

یادداشتهای روزانه یک دیوانه.

بهار در خون

باز به فصل بهار میرسیم
آغازی نو برای دنیایی کهنه
آره باید خوشحال بود نا سلامتی این رسم دیرینه ی ما بوده وقتی آدم فکر میکنه که چندین و چند صد سال پیش هم اجداد ما در چنین ایامی شاد بودن و به استقبال رویش دوباره ی طبیعت میرفتن حس خوبی بهش دست میده .
اما واقعا اگه اونا جای ما بودن باز اینقدر شاد بودن ؟؟؟
من شنیدم که ایرانیا ی قدیم خیلی با شعور و معقول بودن بعید میدونم اگه حال الان مارو داشتن به خودشون اجازه ی شادی میدادن ...
عید ما دیگه فقط سالگرد تولد دوباره ی زمین نیست . سالگرد تولد حماقت در قرن داناییست آره بهار چند سال پیش بود که امپریال های خودخواه به همسایه و دشمن دیروزی ما (عراق) حمله کردن و با حاکم و مردمش کاریو کردن که  خروسبازها با خروس جنگیه مغلوبشون میکنن .

و اینگونه شد که ما همسایه آمریکا شدیم و به استقبال بهار میرویم . بیخودیم نگرانیم اونا که با ما کاری ندارن هر کی هم گفته که سگ آروم خطرناکتر از سگ پارس کنندس اشتباه گفته.خلاصه اینکه مثل سالهای قبل باید بی خیال از دین و میهن سر اصولگرایی یا سوسولگرایی بحث کرد . مهم نیست که امسال هم ما کلی گشنه داریم مهم اینه که در عوض هر سال کلی روشنفکر تولید میکنیم و این روند به حدی سریع پیش میره که تا چند سال آینده از روشنی این روشنفکرها بدون عینک افتابی نشه جایی رفت.

خلاصه اینکه :

لالا لالا دیگه بسه گل لاله

بهار سرخ امسال مثل هر ساله

هنوزم تیر و ترکش قلبو میشناسه

هنوز شب زیر سرب و چکمه بیداره                       

نظرات 4 + ارسال نظر

مهم نیست که امسال هم ما کلی گشنه داریم مهم اینه که در عوض هر سال کلی روشنفکر تولید میکنیم و این روند به حدی سریع پیش میره که تا چند سال آینده از روشنی این روشنفکرها بدون عینک افتابی نشه جایی رفت.


خیلی قشنگ بود به ما هم سر بزن

سلام دوست عزیز
یه سری کارها و مسائل گریز ناپذیره و از دست بنده و شما کاری بر نمیاد الان هم فقط میتونیم در سال جدید امیدوار باشیم که به سرنوشت همسایمون دچار نشیم
به من هم سر بزن خوشحال میشم

لیدا 1384/12/29 ساعت 01:17 ق.ظ http://lyda40.persianblog.com

یه سال دیگه یه بهار دیگه کاش یه لالایی ما رو از خواب بیدار می کرد

[ بدون نام ] 1385/01/03 ساعت 06:58 ب.ظ http://lonely.myblog.ir

راستی یه چیزه دیگه هم اسم هستیم ها...!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد